Pagina utilizatorului : înscriere
Cum pot obține permisul de intrare și calitatea de utilizator al Bibliotecii Județene „V.A. Urechia”?
Sunt necesare următoarele documente:
act de identitate valid (carte sau buletin de identitate);
carte de identitate / pașaport valid (pentru cetățenii străini);
certificat de naștere și actul de identitate valid al unuia dintre părinți (pentru copiii cu vârsta sub 14 ani)
Permisul de intrare se va obține în urma încheierii cu Biblioteca a unui Contract de împrumut, însoțit de Consimțământul/Declarația de aprobare pentru colectarea și procesarea datelor personale.
În cazul persoanelor care nu au împlinit vârsta de 14 ani, Contractul de împrumut va fi încheiat și semnat de către părinte sau tutore, sau, în situații speciale, de către o persoană majoră, în calitate de girant, pe baza actelor menționate mai sus la care se adaugă certificatul de naștere al minorului; persoana care semnează contractul își asumă astfel responsabilitatea morală și materială în cazul unor eventuale daune.
În cazul schimbării principalelor date de identitate (nume, adresă, loc de muncă, instituție de învățământ, număr de telefon), utilizatorul este obligat să comunice reprezentanților Bibliotecii noua situație în termen de 10 zile calendaristice.
Persoanele care nu au domiciliul stabil în județul Galați nu pot împrumuta cărți la domiciliu.
Cât timp este valabil Permisul de intrare în Biblioteca Județeană „V.A. Urechia”?
Permisul de bibliotecă este valabil în toate compartimentele și filialele Bibliotecii, pentru o perioadă de 5 an de la data eliberării, se vizează în fiecare an, și se folosește numai de către titular, sau, dacă este cazul, de împuternicitul acestuia.
Pentru utilizatorii care nu dețin actele necesare la momentul solicitării accesului la serviciile bibliotecii, se poate elibera un permis „temporar”, pentru 48 de ore, cu acces restricționat pentru împrumutul documentelor la domiciliu.
Se percepe taxă pentru eliberarea Permisului de intrare?
Primul permis, eliberat la înscriere, este gratuit. În cazul pierderii sau a deteriorării acestuia, duplicatul se plătește. Pentru mai multe detalii a se vedea secțiunea Informații publice: Taxe și tarife PDF.
Am pierdut Permisul de intrare. Cum pot obține altul?
Permisul declarat pierdut, furat sau distrus se anulează.
La cerere se eliberează un nou Permis de intrare.
Taxa percepută pentru eliberarea Permisului de acces este disponibilă la secțiunea Taxe și tarife PDF.
Am uitat Permisul de intrare acasă. Pot accesa serviciile și colecțiile Bibliotecii Județene „V.A. Urechia”?
Da, cu condiția să dovediți că sunteți titularul contului.
Cu permisul de intrare eliberat de la filialele Bibliotecii pot merge la sediul central?
Da. Permisul de intrare este valabil la toate punctele de servicii ale bibliotecii.
Care sunt drepturile și obligațiile utilizatorilor?
Vă rugăm să consultați Regulamentul serviciilor pentru public PDF.
Contul online
În urma înscrierii la bibliotecă puteți beneficia de contul online de acces. Acesta se obține la completarea fișei de înscriere, și poate fi accesat prin intermediul paginii: https://tinread.bvau.ro/opac (Clic în partea din dreapta sus a paginii pe: Intră în cont).
Datele de acces inițiale sunt formate din Nume de acces = Număr de permis și Parola = ultimele 6 cifre din CNP.
Contul online vă oferă posibilitate să verificați personal cărților existente în cont și termenele de restituire; rezervări de carte; primirea notificărilor cu privire la întârzieri de restituire sau alte înștiințări; posibilitatea de a face recenzii/recomandări a cărților citite, posibilitatea de a recomanda achiziționarea unui titlu nou precum și să folosiți stația de auto-împrumut de la sediul central. Pentru informații suplimentare accesați secțiunea Tutoriale.